نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش تأثیر آموزش خودتنظیمی بر حل مسأله کودکان پیش‌دبستانی [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 113-133]
  • آموزش استثنایی مقایسه کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه در سه شیوه آموزش تلفیقی، استثنایی و عادی [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 205-224]
  • آموزش بازداری از پاسخ بررسی اثربخشی آموزش بازداری از پاسخ بر کاهش علایم زیرگروه ADHD مرکب ، عمدتاً بی‌توجه و ADHD همراه با ODD [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 111-127]
  • آموزش تفکر اثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر تفکر انتقادی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 195-216]
  • آموزش تلفیقی مقایسه کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه در سه شیوه آموزش تلفیقی، استثنایی و عادی [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 205-224]
  • آموزش‌شناختی اخلاق بررسی اثربخشی روش‌های آموزش مستقیم، آموزش شناختی اخلاق، شفاف-سازی ارزش‌ها، و تلفیقی بر قضاوت اخلاقی دانش‌آموزان پسرپایه اول دبیرستان ناحیه چهار تبریز [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 149-182]
  • آموزش عادی مقایسه کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه در سه شیوه آموزش تلفیقی، استثنایی و عادی [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 205-224]
  • آموزش مستقیم بررسی اثربخشی روش‌های آموزش مستقیم، آموزش شناختی اخلاق، شفاف-سازی ارزش‌ها، و تلفیقی بر قضاوت اخلاقی دانش‌آموزان پسرپایه اول دبیرستان ناحیه چهار تبریز [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 149-182]
  • آموزش مهارت‌های عاطفی اثربخشی آموزش مهارت‌های عاطفی بر افزایش هوش عاطفی و شادی زوجی دانشجویان زن متأهل دانشگاه اصفهان [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 169-188]

ا

  • اجتناب پیش‌بینی نشانه‌های اضطراب اجتماعی (ترس، اجتناب و ناراحتی فیزیولوژی) براساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 89-110]
  • اجتناب از کمک-طلبی رابطه جهت‌گیری هدف پیشرفت و کمرویی با اجتناب از کمک‌طلبی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 1-19]
  • اختلالات اضطرابی بررسی تأثیر شن بازی درمانی بر کاهش اختلالات اضطرابی کودکان دبستانی با استفاده از نرم‌افزار مشاهده‌گر [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 55-76]
  • اختلالات اضطرابی بررسی رابطه ساده و چندگانه صفات طیف اوتیسم و وسواس جبری در دانش-آموزان دختر دوره راهنمایی شهر یزد [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 1-19]
  • اختلال استراس پس از سانحه مقایسه بخشندگی در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه با همسران آنها و افراد سالم [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 13-28]
  • اختلال اضطراب فراگیر ارزیابی کارایی درمان فراتشخیصی یکپارچه در کاهش شدت نشانه‌های افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر همراه با اختلال هیجانی همایند [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 41-74]
  • اختلال شخصیت ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه بالینی چند محوری میلون ـ3 [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 135-162]
  • اختلال شخصیت مرزی اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر کاهش نشانه‌های نوسان خلقی و رفتارهای خودکشی‌گرایانه در اختلال شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 75-88]
  • اختلال عاطفی دوقطبی مقایسه نظریه ذهن در افراد مبتلا به اسکیزوفرنی، اختلال عاطفی دو قطبی و افراد بهنجار [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 73-93]
  • اختلال همایند ارزیابی کارایی درمان فراتشخیصی یکپارچه در کاهش شدت نشانه‌های افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر همراه با اختلال هیجانی همایند [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 41-74]
  • اختلال وسواس جبری بررسی رابطه ساده و چندگانه صفات طیف اوتیسم و وسواس جبری در دانش-آموزان دختر دوره راهنمایی شهر یزد [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 1-19]
  • اختلال وسواس فکری- عمل مقایسه سبک‌های تفکر، سبک‌های اسناد، خوش‌بینی و بد‌بینی در بیماران مبتلا به اختلال وسواس و افراد بهنجار [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 21-39]
  • ارتباط بررسی و مقایسه اثربخشی زوج درمانی رفتاری - تلفیقی و رفتاری - شناختی روی باورهای ارتباطی زوجین متقاضی طلاق [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 53-71]
  • استرس شغلی برازش روابط علی‌ ـ ساختاری ویژگی‌های شخصیتی (با وجدان بودن و توافق-پذیری) با استرس و رضایت شغلی با توجه به اثرات میانجی رفتار پاسخگویی فردی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 95-115]
  • اسکیزوفرنی مقایسه نظریه ذهن در افراد مبتلا به اسکیزوفرنی، اختلال عاطفی دو قطبی و افراد بهنجار [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 73-93]
  • اضطراب اجتماعی پیش‌بینی نشانه‌های اضطراب اجتماعی (ترس، اجتناب و ناراحتی فیزیولوژی) براساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 89-110]
  • اضطراب حالت سوگیری توجه در اضطراب حالت، صفت: پارادایم ردیابی نقطه [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 181-194]
  • اضطراب صفت سوگیری توجه در اضطراب حالت، صفت: پارادایم ردیابی نقطه [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 181-194]
  • اضطراب کودک اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری بر اضطراب و عزت-نفس کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی (ADHD) [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 163-180]
  • افسردگی مقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری با روان‌درمانی بین فردی در کاهش افسردگی غیربالینی زنان باردار [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 117-139]
  • الکترو انسفالوگرافی کمی بررسی رابطه الگوی امواج مغزی با میزان رفتارهای آشکار پرخاشگری [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 1-12]
  • الگوهای ارتباطی اثر مستقیم و غیرمستقیم دیدگاه فهمی بر کیفیت زناشویی: آزمودن یک مدل میانجی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 129-151]

ب

  • بارداری مقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری با روان‌درمانی بین فردی در کاهش افسردگی غیربالینی زنان باردار [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 117-139]
  • بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری بر اضطراب و عزت-نفس کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی (ADHD) [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 163-180]
  • با وجدان بودن برازش روابط علی‌ ـ ساختاری ویژگی‌های شخصیتی (با وجدان بودن و توافق-پذیری) با استرس و رضایت شغلی با توجه به اثرات میانجی رفتار پاسخگویی فردی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 95-115]
  • باورهای ارتباطی بررسی و مقایسه اثربخشی زوج درمانی رفتاری - تلفیقی و رفتاری - شناختی روی باورهای ارتباطی زوجین متقاضی طلاق [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 53-71]
  • باورهای غیرمنطقی بررسی تأثیر گروه درمانی‌شناختی رفتاری بر باورهای غیرمنطقی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 159-174]
  • باورهای فراشناختی آزمون تجربی مدل فراشناختی نشخوار فکری و افسردگی در جمعیت غیربالینی دانشجویی [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 183-204]
  • بیش‌فعالی/کمبود توجه مقایسه کارکردهای مغزی و ویژگی‌های رفتاری در شرایط انجام تکالیف حافظه-کاری در دو زیرگروه اختلال بیش فعالی/کمبود توجه از طریق پتانسیل‌های وابسته به رویداد (ERPs) [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 123-147]
  • بهزیستی معنوی پیش‌بینی رضایت از زندگی بر اساس رگه‌های شخصیتی، حمایت اجتماعی و بهزیستی معنوی [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 67-87]

پ

  • پایایی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه بالینی چند محوری میلون ـ3 [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 135-162]
  • پارکینسون اثربخشی شناخت - رفتار درمانگری سالمندی (CBTO) بر مولفه‌های سلامت عمومی مبتلایان به بیماری پارکینسون (PD) [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 97-122]
  • پاسخگویی فردی برازش روابط علی‌ ـ ساختاری ویژگی‌های شخصیتی (با وجدان بودن و توافق-پذیری) با استرس و رضایت شغلی با توجه به اثرات میانجی رفتار پاسخگویی فردی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 95-115]
  • پتانسیل‌های وابسته به رویداد (ERP) مقایسه کارکردهای مغزی و ویژگی‌های رفتاری در شرایط انجام تکالیف حافظه-کاری در دو زیرگروه اختلال بیش فعالی/کمبود توجه از طریق پتانسیل‌های وابسته به رویداد (ERPs) [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 123-147]
  • پرخاشگری بررسی رابطه الگوی امواج مغزی با میزان رفتارهای آشکار پرخاشگری [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 1-12]
  • پرخاشگری طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای شخصیت خودشیفته در دانشجویان [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 1-23]
  • پرخاشگری بررسی رابطه کمال‌گرایی با رضایت از زندگی و پرخاشگری در بین دانش-آموزان دبیرستانی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 201-219]
  • پرستاران زن مقایسه مشکلات روانی فرزندان پرستاران زن صبح‌کار ثابت و نوبت کار در گردش [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 141-157]
  • پرسشنامه بالینی چندمحوری میلون ـ 3 ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه بالینی چند محوری میلون ـ3 [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 135-162]

ت

  • تاب‌آوری رابطه ویژگی‌های شخصیتی مدل آیزنک و تاب‌آوری با نگرش به خودکشی در بین دانش‌آموزان دختر [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 149-182]
  • تاب‌آوری بررسی تأثـیر درمان‌شناختی - رفتاری مـذهب‌محور بـر تاب‌آوری و نگرش‌های ناکارآمد زوجین [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 189-203]
  • تاب‌آوری نقش تاب‌آوری در ارتباط تنظیم هیجان شناختی و کیفیت دوستی دو گروه از دانشجویان سیگاری و غیرسیگاری دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 225-249]
  • تحریف های شناختی بررسی تاثیر آموزش تحریف‌های شناختی بر میزان رضایت زناشویی در زنان مراجعه‌کننده به مراکز مشاوره بهزیستی شهر اصفهان در سال 1390 [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 89-111]
  • ترس پیش‌بینی نشانه‌های اضطراب اجتماعی (ترس، اجتناب و ناراحتی فیزیولوژی) براساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 89-110]
  • تروماهای اوایل زندگی طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای شخصیت خودشیفته در دانشجویان [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 1-23]
  • تعلل‌ورزی تحصیلی پیش‌بینی تغییرات تعلل‌ورزی تحصیلی بر اساس خودکارآمدی دانشگاهی و رضایت از زندگی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 153-167]
  • تفکر انتقادی اثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر تفکر انتقادی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 195-216]
  • تمایل بر بخشش مقایسه بخشندگی در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه با همسران آنها و افراد سالم [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 13-28]
  • تنظیم هیجان شناختی نقش تاب‌آوری در ارتباط تنظیم هیجان شناختی و کیفیت دوستی دو گروه از دانشجویان سیگاری و غیرسیگاری دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 225-249]
  • تنفر پایا مقایسه بخشندگی در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه با همسران آنها و افراد سالم [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 13-28]
  • توافق پذیری برازش روابط علی‌ ـ ساختاری ویژگی‌های شخصیتی (با وجدان بودن و توافق-پذیری) با استرس و رضایت شغلی با توجه به اثرات میانجی رفتار پاسخگویی فردی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 95-115]

ج

  • جنسیت تأثیر آموزش خودتنظیمی بر حل مسأله کودکان پیش‌دبستانی [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 113-133]
  • جهت‌گیری هدف پیشرفت رابطه جهت‌گیری هدف پیشرفت و کمرویی با اجتناب از کمک‌طلبی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 1-19]

ح

  • حافظه‌کاری مقایسه کارکردهای مغزی و ویژگی‌های رفتاری در شرایط انجام تکالیف حافظه-کاری در دو زیرگروه اختلال بیش فعالی/کمبود توجه از طریق پتانسیل‌های وابسته به رویداد (ERPs) [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 123-147]
  • حساسیت به مقتضیات مقایسه بخشندگی در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه با همسران آنها و افراد سالم [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 13-28]
  • حساسیت پاسخ (دی-پرایم) تأثیر دستکاری انگیزشی بر حساسیت و سوگیری پاسخ افراد ریسک‌پذیر در مقایسه با افراد محافظه‌کار: تحلیل مبتنی بر نظریه تشخیص علامت [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 175-200]
  • حل مسأله تأثیر آموزش خودتنظیمی بر حل مسأله کودکان پیش‌دبستانی [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 113-133]
  • حمایت اجتماعی پیش‌بینی رضایت از زندگی بر اساس رگه‌های شخصیتی، حمایت اجتماعی و بهزیستی معنوی [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 67-87]

خ

  • خودتنظیمی اثربخشی آموزش خودتنظیمی برکارکردهای اجرایی و عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 43-66]
  • خودتنظیمی تأثیر آموزش خودتنظیمی بر حل مسأله کودکان پیش‌دبستانی [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 113-133]
  • خودشیفتگی طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای شخصیت خودشیفته در دانشجویان [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 1-23]
  • خودکارآمدی تحصیلی مقایسه کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه در سه شیوه آموزش تلفیقی، استثنایی و عادی [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 205-224]
  • خودکارآمدی تحصیلی و رضایت از زندگی پیش‌بینی تغییرات تعلل‌ورزی تحصیلی بر اساس خودکارآمدی دانشگاهی و رضایت از زندگی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 153-167]
  • خودکشی رابطه ویژگی‌های شخصیتی مدل آیزنک و تاب‌آوری با نگرش به خودکشی در بین دانش‌آموزان دختر [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 149-182]
  • خودکشی اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر کاهش نشانه‌های نوسان خلقی و رفتارهای خودکشی‌گرایانه در اختلال شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 75-88]
  • خوش‌بینی و بدبینی مقایسه سبک‌های تفکر، سبک‌های اسناد، خوش‌بینی و بد‌بینی در بیماران مبتلا به اختلال وسواس و افراد بهنجار [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 21-39]

د

  • دانش آموزان بررسی تأثیر گروه درمانی‌شناختی رفتاری بر باورهای غیرمنطقی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 159-174]
  • دانش-آموزان دارای نیازهای ویژه مقایسه کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه در سه شیوه آموزش تلفیقی، استثنایی و عادی [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 205-224]
  • درمان شناختی رفتاری مقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری با روان‌درمانی بین فردی در کاهش افسردگی غیربالینی زنان باردار [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 117-139]
  • درمان شناختی رفتاری بررسی تأثیر گروه درمانی‌شناختی رفتاری بر باورهای غیرمنطقی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 159-174]
  • درمان شناختی ـ رفتاری اثربخشی گشتالت درمانگری و درمان شناختی- رفتاری بر بهبود سردردهای میگرنی دانشجویان دختر [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 35-52]
  • درمان فراتشخیصی یکپارچه ارزیابی کارایی درمان فراتشخیصی یکپارچه در کاهش شدت نشانه‌های افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر همراه با اختلال هیجانی همایند [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 41-74]
  • درونی‌سازی ایده‌آل لاغری رابطه عزت‌نفس و درونی‌سازی ایده‌آل لاغری با نارضایتی از تصویر بدنی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 21-33]
  • دستکاری انگیزشی تأثیر دستکاری انگیزشی بر حساسیت و سوگیری پاسخ افراد ریسک‌پذیر در مقایسه با افراد محافظه‌کار: تحلیل مبتنی بر نظریه تشخیص علامت [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 175-200]

ر

  • ردیابی نقطه سوگیری توجه در اضطراب حالت، صفت: پارادایم ردیابی نقطه [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 181-194]
  • ریسک‌پذیری تأثیر دستکاری انگیزشی بر حساسیت و سوگیری پاسخ افراد ریسک‌پذیر در مقایسه با افراد محافظه‌کار: تحلیل مبتنی بر نظریه تشخیص علامت [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 175-200]
  • رضایت از زندگی پیش‌بینی رضایت از زندگی بر اساس رگه‌های شخصیتی، حمایت اجتماعی و بهزیستی معنوی [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 67-87]
  • رضایت از زندگی بررسی رابطه کمال‌گرایی با رضایت از زندگی و پرخاشگری در بین دانش-آموزان دبیرستانی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 201-219]
  • رضایت زناشویی مقایسه ابعاد رضایت زناشویی زنان دارای مشاغل دولتی، آزاد و زنان خانه‌دار [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 25-41]
  • رضایت زناشویی بررسی تاثیر آموزش تحریف‌های شناختی بر میزان رضایت زناشویی در زنان مراجعه‌کننده به مراکز مشاوره بهزیستی شهر اصفهان در سال 1390 [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 89-111]
  • رضایت زناشویی اثر مستقیم و غیرمستقیم دیدگاه فهمی بر کیفیت زناشویی: آزمودن یک مدل میانجی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 129-151]
  • رضایت شغلی برازش روابط علی‌ ـ ساختاری ویژگی‌های شخصیتی (با وجدان بودن و توافق-پذیری) با استرس و رضایت شغلی با توجه به اثرات میانجی رفتار پاسخگویی فردی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 95-115]
  • رفتاردرمانی دیالکتیکی اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر کاهش نشانه‌های نوسان خلقی و رفتارهای خودکشی‌گرایانه در اختلال شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 75-88]
  • رفتارهای پرخطر سبک اسناد و رفتارهای پرخطر: نقش واسطه‌ای راهبردهای مقابله در شرایط تنش‌زا [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 77-96]
  • رگه‌های شخصیتی پیش‌بینی رضایت از زندگی بر اساس رگه‌های شخصیتی، حمایت اجتماعی و بهزیستی معنوی [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 67-87]
  • روایی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه بالینی چند محوری میلون ـ3 [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 135-162]
  • روان‌درمانی بین فردی مقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری با روان‌درمانی بین فردی در کاهش افسردگی غیربالینی زنان باردار [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 117-139]
  • روان‌درمانی شناختی رفتاری مذهب محور بررسی تأثـیر درمان‌شناختی - رفتاری مـذهب‌محور بـر تاب‌آوری و نگرش‌های ناکارآمد زوجین [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 189-203]

ز

  • زیرگروه‌هایADD وADHD مقایسه کارکردهای مغزی و ویژگی‌های رفتاری در شرایط انجام تکالیف حافظه-کاری در دو زیرگروه اختلال بیش فعالی/کمبود توجه از طریق پتانسیل‌های وابسته به رویداد (ERPs) [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 123-147]
  • زنان خانه‌دار مقایسه ابعاد رضایت زناشویی زنان دارای مشاغل دولتی، آزاد و زنان خانه‌دار [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 25-41]
  • زنان شاغل مقایسه ابعاد رضایت زناشویی زنان دارای مشاغل دولتی، آزاد و زنان خانه‌دار [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 25-41]
  • زوج‌درمانی رفتاری-تلفیقی بررسی و مقایسه اثربخشی زوج درمانی رفتاری - تلفیقی و رفتاری - شناختی روی باورهای ارتباطی زوجین متقاضی طلاق [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 53-71]
  • زوج‌درمانی رفتاری شناختی بررسی و مقایسه اثربخشی زوج درمانی رفتاری - تلفیقی و رفتاری - شناختی روی باورهای ارتباطی زوجین متقاضی طلاق [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 53-71]

س

  • سبک اسناد سبک اسناد و رفتارهای پرخطر: نقش واسطه‌ای راهبردهای مقابله در شرایط تنش‌زا [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 77-96]
  • سبک فرزندپروری ادراک شده نقش واسطه‌ای طرحواره‌های ناسازگار اولیه بین سبک‌های فرزندپروری ادراک شده و صفات شخصیتی خوشه B [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 205-224]
  • سبک‌های اسناد مقایسه سبک‌های تفکر، سبک‌های اسناد، خوش‌بینی و بد‌بینی در بیماران مبتلا به اختلال وسواس و افراد بهنجار [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 21-39]
  • سبک‌های تفکر مقایسه سبک‌های تفکر، سبک‌های اسناد، خوش‌بینی و بد‌بینی در بیماران مبتلا به اختلال وسواس و افراد بهنجار [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 21-39]
  • سبک‌های دلبستگی طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای شخصیت خودشیفته در دانشجویان [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 1-23]
  • سبک‌های‌ دلبستگی سبک‌های عشق: رابطه با پنج عامل بزرگ شخصیت و سبک‌های دلبستگی [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 29-53]
  • سبک‌های ‌عشق سبک‌های عشق: رابطه با پنج عامل بزرگ شخصیت و سبک‌های دلبستگی [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 29-53]
  • سبک‌های مقابله سبک اسناد و رفتارهای پرخطر: نقش واسطه‌ای راهبردهای مقابله در شرایط تنش‌زا [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 77-96]
  • سردرد اثربخشی گشتالت درمانگری و درمان شناختی- رفتاری بر بهبود سردردهای میگرنی دانشجویان دختر [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 35-52]
  • سیگاری نقش تاب‌آوری در ارتباط تنظیم هیجان شناختی و کیفیت دوستی دو گروه از دانشجویان سیگاری و غیرسیگاری دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 225-249]
  • سلامت عمومی اثربخشی شناخت - رفتار درمانگری سالمندی (CBTO) بر مولفه‌های سلامت عمومی مبتلایان به بیماری پارکینسون (PD) [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 97-122]
  • سوگیری پاسخ (بتا) تأثیر دستکاری انگیزشی بر حساسیت و سوگیری پاسخ افراد ریسک‌پذیر در مقایسه با افراد محافظه‌کار: تحلیل مبتنی بر نظریه تشخیص علامت [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 175-200]
  • سوگیری توجه سوگیری توجه در اضطراب حالت، صفت: پارادایم ردیابی نقطه [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 181-194]

ش

  • شادی زوجی اثربخشی آموزش مهارت‌های عاطفی بر افزایش هوش عاطفی و شادی زوجی دانشجویان زن متأهل دانشگاه اصفهان [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 169-188]
  • شخصیت سبک‌های عشق: رابطه با پنج عامل بزرگ شخصیت و سبک‌های دلبستگی [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 29-53]
  • شفاف-سازی ارز‌ش‌ها بررسی اثربخشی روش‌های آموزش مستقیم، آموزش شناختی اخلاق، شفاف-سازی ارزش‌ها، و تلفیقی بر قضاوت اخلاقی دانش‌آموزان پسرپایه اول دبیرستان ناحیه چهار تبریز [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 149-182]
  • شناخت ـ رفتار درمانگری سالمندی اثربخشی شناخت - رفتار درمانگری سالمندی (CBTO) بر مولفه‌های سلامت عمومی مبتلایان به بیماری پارکینسون (PD) [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 97-122]
  • شن بازی درمانی بررسی تأثیر شن بازی درمانی بر کاهش اختلالات اضطرابی کودکان دبستانی با استفاده از نرم‌افزار مشاهده‌گر [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 55-76]
  • شیوه‌های فرزندپروری طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای شخصیت خودشیفته در دانشجویان [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 1-23]

ص

  • صبح‌کاری ثابت مقایسه مشکلات روانی فرزندان پرستاران زن صبح‌کار ثابت و نوبت کار در گردش [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 141-157]
  • صفات شخصیتی خوشه B نقش واسطه‌ای طرحواره‌های ناسازگار اولیه بین سبک‌های فرزندپروری ادراک شده و صفات شخصیتی خوشه B [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 205-224]
  • صفات طیف اتیسم بررسی رابطه ساده و چندگانه صفات طیف اوتیسم و وسواس جبری در دانش-آموزان دختر دوره راهنمایی شهر یزد [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 1-19]

ط

  • طرحواره ناسازگار اولیه پیش‌بینی نشانه‌های اضطراب اجتماعی (ترس، اجتناب و ناراحتی فیزیولوژی) براساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 89-110]
  • طرحواره‌های ناسازگار اولیه نقش واسطه‌ای طرحواره‌های ناسازگار اولیه بین سبک‌های فرزندپروری ادراک شده و صفات شخصیتی خوشه B [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 205-224]

ع

  • عزت‌نفس اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری بر اضطراب و عزت-نفس کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی (ADHD) [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 163-180]
  • عزت‌نفس رابطه عزت‌نفس و درونی‌سازی ایده‌آل لاغری با نارضایتی از تصویر بدنی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 21-33]

غ

  • غیرسیگاری نقش تاب‌آوری در ارتباط تنظیم هیجان شناختی و کیفیت دوستی دو گروه از دانشجویان سیگاری و غیرسیگاری دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 225-249]

ف

  • فعالیت مغزی بررسی رابطه الگوی امواج مغزی با میزان رفتارهای آشکار پرخاشگری [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 1-12]

ق

  • قضاوت اخلاقی بررسی اثربخشی روش‌های آموزش مستقیم، آموزش شناختی اخلاق، شفاف-سازی ارزش‌ها، و تلفیقی بر قضاوت اخلاقی دانش‌آموزان پسرپایه اول دبیرستان ناحیه چهار تبریز [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 149-182]

ک

  • کارکردهای اجرایی اثربخشی آموزش خودتنظیمی برکارکردهای اجرایی و عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 43-66]
  • کفایت اجتماعی مقایسه کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه در سه شیوه آموزش تلفیقی، استثنایی و عادی [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 205-224]
  • کیفیت دوستی نقش تاب‌آوری در ارتباط تنظیم هیجان شناختی و کیفیت دوستی دو گروه از دانشجویان سیگاری و غیرسیگاری دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 225-249]
  • کمال گرایی بررسی رابطه کمال‌گرایی با رضایت از زندگی و پرخاشگری در بین دانش-آموزان دبیرستانی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 201-219]
  • کمرویی رابطه جهت‌گیری هدف پیشرفت و کمرویی با اجتناب از کمک‌طلبی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 1-19]
  • کودکان دبستانی بررسی تأثیر شن بازی درمانی بر کاهش اختلالات اضطرابی کودکان دبستانی با استفاده از نرم‌افزار مشاهده‌گر [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 55-76]

گ

  • گشتالت درمانی اثربخشی گشتالت درمانگری و درمان شناختی- رفتاری بر بهبود سردردهای میگرنی دانشجویان دختر [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 35-52]

م

  • مدل‌یابی معادلات ساختاری آزمون تجربی مدل فراشناختی نشخوار فکری و افسردگی در جمعیت غیربالینی دانشجویی [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 183-204]
  • مشاغل آزاد مقایسه ابعاد رضایت زناشویی زنان دارای مشاغل دولتی، آزاد و زنان خانه‌دار [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 25-41]
  • مشاغل دولتی مقایسه ابعاد رضایت زناشویی زنان دارای مشاغل دولتی، آزاد و زنان خانه‌دار [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 25-41]
  • مشکلات روانی کودکان مقایسه مشکلات روانی فرزندان پرستاران زن صبح‌کار ثابت و نوبت کار در گردش [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 141-157]
  • میگرن اثربخشی گشتالت درمانگری و درمان شناختی- رفتاری بر بهبود سردردهای میگرنی دانشجویان دختر [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 35-52]

ن

  • ناراحتی فیزیولوژیک پیش‌بینی نشانه‌های اضطراب اجتماعی (ترس، اجتناب و ناراحتی فیزیولوژی) براساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 89-110]
  • نارساخوانی اثربخشی آموزش خودتنظیمی برکارکردهای اجرایی و عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 43-66]
  • نارضایتی از تصویر بدنی رابطه عزت‌نفس و درونی‌سازی ایده‌آل لاغری با نارضایتی از تصویر بدنی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 21-33]
  • نشانگان افسردگی آزمون تجربی مدل فراشناختی نشخوار فکری و افسردگی در جمعیت غیربالینی دانشجویی [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 183-204]
  • نشخوار فکری آزمون تجربی مدل فراشناختی نشخوار فکری و افسردگی در جمعیت غیربالینی دانشجویی [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 183-204]
  • نظریه تشخیص علامت تأثیر دستکاری انگیزشی بر حساسیت و سوگیری پاسخ افراد ریسک‌پذیر در مقایسه با افراد محافظه‌کار: تحلیل مبتنی بر نظریه تشخیص علامت [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 175-200]
  • نظریه ذهن مقایسه نظریه ذهن در افراد مبتلا به اسکیزوفرنی، اختلال عاطفی دو قطبی و افراد بهنجار [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 73-93]
  • نگرانی ارزیابی کارایی درمان فراتشخیصی یکپارچه در کاهش شدت نشانه‌های افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر همراه با اختلال هیجانی همایند [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 41-74]
  • نگرش‌های ناکارآمد بررسی تأثـیر درمان‌شناختی - رفتاری مـذهب‌محور بـر تاب‌آوری و نگرش‌های ناکارآمد زوجین [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 189-203]
  • نوبت کاری در گردش مقایسه مشکلات روانی فرزندان پرستاران زن صبح‌کار ثابت و نوبت کار در گردش [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 141-157]
  • نوسان خلقی اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر کاهش نشانه‌های نوسان خلقی و رفتارهای خودکشی‌گرایانه در اختلال شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 75-88]

و

  • ویژگی‌های شخصیتی رابطه ویژگی‌های شخصیتی مدل آیزنک و تاب‌آوری با نگرش به خودکشی در بین دانش‌آموزان دختر [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 149-182]

ه

  • همدلی اثر مستقیم و غیرمستقیم دیدگاه فهمی بر کیفیت زناشویی: آزمودن یک مدل میانجی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 129-151]
  • هوش عاطفی اثربخشی آموزش مهارت‌های عاطفی بر افزایش هوش عاطفی و شادی زوجی دانشجویان زن متأهل دانشگاه اصفهان [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 169-188]